środa, 14 stycznia 2015

Gabrielle wzięła udział w konkursie nr. 3!


 
Imię: Lunae
Nazwisko: Tsuki
Pseudonim: Księżyc
Płeć: wadera
Głos: Hijo de la luna
Wiek: 3 lata
Data urodzin: 15.03
Charakter: Muszę? N-no dobrze... Lubię zwierzęta i... Księżyc. Ach... to nie tu... trudno... chyba. Jestem nieśmiała. Nie lubię głośnych odgłosów. Nie chcę mówić o sobie! Proszę?
Historia: Moi rodzice umarli z powodu tyrani nowej pary alfy w mojej rodzinnej watasze. Byłam już wtedy dorosła. Ja z bratem (Loke) zdołaliśmy uciec, ale los nas rozdzielił. Tułałam się po świecie.
Rodzina: Już nie żyje. Z wyjątkiem brata
Wygląd: Jest szarą wilczycą ze skrzydłami. Jako dziewczyna ma białe włosy. Jej sierść jest długa, jako człowiek też ma bujne.
Lubi: Zwierzęta i patrzenie na Księżyc
Nie lubi: Głośnych odgłosów, zbyt śmiałych wilków, takich, które się znęcają i bawią innymi. Jest za to bardzo dobrą opiekunką szczeniąt
Stanowisko: na początku wszyscy to ety
Funkcja: 
Partner: Ni-e wiem, czy kiedyś będę mieć
Zauroczenie: To samo...
Szczeniaczki: Kocham, kocham, chciałabym!

Jaskinia:
 

Talizman:

Żywioł: Magia
Moce: Nie chce o ich mówić. Ale ja zrobię to za nią!
Władanie odłamkami księżyca-kieruje je do różnych miejsc na świecie
Władanie duszami-umie je przywoływać, ale są to tylko słabe duszki
Rozmawia z Księżycem
Talenty:
Latanie
Rozmawianie ze zwierzętami
Spisywanie Księżycowych historii
Galeria:-
Właściciel: -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz